לנהל עסק משפחתי: קידום באינסטגרם הוא אפיק השיווק האידיאלי בעבורכם!

בין אם אתם מנהלים עסק משפחתי, או בין אם אתם הורים שבחרו להקים עסק עצמאי כדי להישאר קרובים לילדים – אתם וודאי מתמודדים לא מעט עם תהליכי השיווק של העסק שלכם. לצד אפיקי השיווק השונים, יש פלטפורמה שעשויה להיות אידיאלית בעבור מגוון רחב של עסקים, ופה מדובר על הרשת החברתית אינסטגרם.

קידום באינסטגרם – איך זה יכול לעזור לעסק שלכם?

בשנים האחרונות, מקומן של הרשתות החברתיות בעולם השיווק תופס תאוצה, וכיום שיווק ברשתות חברתיות שונות הפך לחלק בלתי נפרד מקידום עסקים קטנים וגדולים. בעוד שיש לא מעט עסקים שמתמקדים בשיווק בפייסבוק, מעטים בוחרים לשווק ולקדם באינסטגרם – וחבל, משום שמדובר בפלטפורמה מצוינת. איך מקדמים את העסק באינסטגרם, ואיך ניתן לשלב את תהליכי השיווק לצד לוח זמנים צפוף וגידול ילדים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

לנהל עסק משפחתי: קידום באינסטגרם הוא אפיק השיווק האידיאלי בעבורכם!

קניית עוקבים באינסטגרם

לאחר שהקמתם פרופיל עסקי באינסטגרם, חשוב לייצר בו תכנים מעניינים ורלוונטיים, אבל לא פחות חשוב – שהפרופיל ייראה פופולארי, ועם כמות יפה של עוקבים (משום שפרופיל ללא עוקבים, עשוי להיראות יתום, וכך גם אחרים לא ימהרו לעקוב אחריו). כיום, ניתן לקנות עוקבים לאינסטגרם דרך חברות מקצועיות שמתמחות בנושא, ולמעשה, שירות כזה יכול להרחיב את החשיפה של העמוד, ולסייע לכם להגיע לקהלים חדשים. שימו לב, שרכישת עוקבים חייבת להתבצע באופן מקצועי, ורק דרך חברות שבקיאות בתחום ומספקות עוקבים איכותיים.

יצירת תכנים בתדירות גבוהה

קידום אורגני של פרופיל אינסטגרם מתבצע בהדרגה, לכן אל תצפו לתוצאות מהירות. על מנת לייעל את הקידום, חשוב ליצור תכנים שרלוונטיים לעולמות התוכן של העסק שלכם, החל מטיפים מקצועיים, סרטוני HOW TO, מידע חשוב שנותן ערך לגולשים וכו'.

יצירת התוכן יכולה להתבצע בכמה דרכים, החל מפוסטים שעולים בפרופיל עצמו, טיפים שמתפרסמים דרך הסטורי, ואפילו שיתוף סרטוני רילס. ככל שתשתמשו ביותר פיצ'רים של אינסטגרם – מה טוב.

משתמשים בהאשתגים?

האשתגים הם כלי מעולה לקידום אורגני באינסטגרם. למעשה, מדובר בתגיות שמצרפים לפוסטים הרלוונטיים, מה שעוזר להגדיל חשיפה ולהגיע לקהלים חדשים. כדאי ורצוי לבצע מחקר האשתגים ממוקד, על מנת שתוכלו להשתמש רק בהאשתגים שבאמת יסייעו לכם לקדם ולשווק את העסק על הצד הטוב ביותר.

איך משלבים בין שיווק באינסטגרם לבין גידול ילדים?

נכון, זה לא פשוט לנהל עסק, לשווק אותו וגם להיות הורים במשרה מלאה, אבל עם תכנון נכון ומושכל של לוח הזמנים שלכם – זה אפשרי.

התחילו בבניית אסטרטגיית תוכן רבעונית או חצי שנתית. מה זה אומר? זה אומר שעליכם לתכנן את התכנים שיעלו באינסטגרם בחודשים הקרובים, החל מהנושאים, דרך אופן העברת התוכן (סטורי, רילס וכו'), ועד להגדרת מטרות שיווקיות לכל תוכן (בניית מוניטין, הגדלת קהל הלקוחות, חשיפה לקהלים חדשים, קידום מכירות וכו'). ברגע שתתכננו את התוכן שלכם כמה חודשים קדימה, כל השיווק יתבצע באופן מסודר, ולא יצריך מכם יותר מכמה שעות בחודש (תלוי אם אתם כותבים את התוכן בעצמכם, מעצבים את העיצובים הגרפיים לבד וכו'). כמו כן, נציין שיש מגוון רחב של כלים טכנולוגיים לניהול עסק, כלים שיכולים לסייע לכם לנהל את הזמן ולייעל את לוח הזמנים, כך שתוכלו לשלב בין ההורות לבין העסק באופן מושכל.

שנסכם?

לא מעט הורים מבקשים להרוויח כסף ולהישאר בבית, ועל כן, רבים מהם בוחרים להפוך לעצמאיים, לוותר על מקום העבודה הנוכחי ולהקים עסק בתחום שמעניין אותם. אחד האתגרים הגדולים ביותר בניהול והקמת עסק, הוא השיווק שלו, ופה טוב לדעת שיש לא מעט פלטפורמות מצוינות לשיווק דיגיטלי, וביניהן גם האינסטגרם.